Arkadaşlar ben her gitmemde bana senin aşım var diyorlar hamileliğimde tamam dedim ama sürekli neden bana tetenoz vuruyolar neden dediğimde seneye bir daha var diyolar sadece sıkıldım ama 2 biontec oldum 3 tetenoz her ay ağır gelmeye başladı bu aşılar bu ne ya sizede tetenoz vurdularmı bu arada bebeğim 19 aylık oldu yeni vuruldum tetenoz yine