Edabulut Neslihansr benim kızım da bi kaç gün sonra 3 aylık olacak suan tutmuyor normal yani tutmaması, bebeğiniz kaç aylık
Eldarwenn Edabulut çok normal ☺️ Sizin parmaklarının arasına koyduğunuz oyuncağı şuanda 10sn kadar tutabiliyosa çok iyi ☺️☺️
Edabulut Eldarwenn ben tutturunca tutmakta çalışıyor tabi ama bırakıyor bazen de ellerini bükmüyor tutmamak için 😂
Edabulut Deletedmom115 şimdi yumruklarını ve tişörtünü büzüştürüp ağzına götürüp emiyor , 4 ü bekliyoruz o halde ☘️
Deletedmom115 Edabulut 3 aylık sanırım bebeğin bu ay da tutması biraz zor zaten 1 falan var daha canım