kızlar yarın tarlada isimiz var. 3 kişi gelecek öğlen yemeği için mercimek köftesi, kek
menemen hazırlamayı yanına kahvaltılık düşünüyorum. keki şimdi yapsam. mercimek köftesinin mercimeğini bulgurunu hazırlayıp. soğnını salçasını kavursam yarın eve gelşnce o salçayı soğanı tavda bi ısıtıp mercimekle öyle karıştırsam tatlarında bı degişiklik olur mu acaba