Selmann merhaba arkadaşlar bebeğim ishal doktorumuz reflor şase vermiş yalnız ilac toz halimdeymiş ilacı alımca farkettim doktorumuzda bişey sölemedi beneğim 7 aylık nasıl kullanıcam mamasınamı katıyoruz kullananlar varsa yazabilirmisiniz
ZehrAta Selmann canım bende bebeğim için kullanmıştım. 1 su bardağına 1 paketi koymuştum susadikca ondan icirdim. Ama yoğurda da katabilirsin. Üçüncü günde fayda etmişti bize
ikicocukluAnne_ Selmann doktor bana yarım çay bardağına kat ver demişti biberonda vermiştim su niyetine. Sıvısını bol verin ishalse bu ilaç hemen etki ediyor zaten
birhalifeannesi benim doktorum paketin yarisini kat demisti yogurda yada suya cnm ama yinede icerigine bak istersen benim kizim 14 aylik
Minigimm1 Selmann ben bir paket daninonun içine katıp yediriyordum, 14 aylıktı kızım öyle alıyordu hepsini