Benim de 2 yaş kızım 2-3 gündür öksürüyordu. Ama sürekli değil gece öksürük de yoktu. 3-4 satte bir ama böyle ciğerden. gülerken bile öksürük sesi geliyordu. Sonra biraz sesi kısılır gibi oldu. Öksürük 3-4 satte bir olunca çok önemsemedim ama yine de acile gidelim dedik bronşit başlangıcı dediler. Alerji şurubu , antibiyotik , burun spreyi öksürük şurubu ve nebulazatör cihazı ve 3 çeşit ilacını verdi. 3 saatte bir buhar verin dedi. Tabi bunu yapmak hiç kolay değil. İlaç vermeden cihazla biraz oyun oyandık mikrofon fln yaptık ama cihazı acınca sesinden korktu. Ağladı istemedi ve malesef telefondan video açıp izliycez deyince ikna oldu ama çok zor yine de sürekli bitti diyo arada ağlıyor. Demem oki çok önemsememiştim ama bu aralar çok yaygınmış ihmal etmeyin doktora gidin ciğer filmi isteyin. İnşallah bütün bebişler bir an önce iyileşir