aselannesi33 Erdemir Katı oluyo o zaman da üzerinde öyle yazıyor bide 🤷🏻♀️ 100 yapınca 2 ölçek koyuyorum
ecemm-6161 nesee inş canım inş sen dediklerine dikkatler vücudu sucak olsun üşümesin canm cok dikkat et
Toprakseyran Fatmacetin31 oyy Allah bağışlasın miniği yaa analı babalı büyütsün ağız tadıyla büyütün inşallah 🥰🌼🎈
geceuyumayanne1 Dmt2780 Evet canım geçti 3 buçuk ay da bıçak gibi kesildi gazi sanci bitti artık kendi çıkartıyor şükürler olsun ağlaması kesildi çok zor bı aylardı
geceuyumayanne1 Dmt2780 Emin ol geçecek bıçak gibi kesildi benim bebeğim gazdan 3 buçuk ay ağladı ama geçti kimyon iç her yemekten sonra sam simplex damlasını kullan biraz daha sabret geçecek
Dmt2780 geceuyumayanne1 artık çok zorlanıyorum nurse harveys i kullanıyorum şuan biogaiayla ama aynı gbi