Toprakseyran 06tubik06 inşallah geçecek sakın pes edip. Moralini bozma 40 ından sonra zaman öyle su gibi geçiyor ki ne ara doğum yapmışım ne ara 3 ay olmuş anlamadım her anın doyasıya tadını çıkar bu günler bizim için de onun içinde bir daha gelmeyecek 🥰🌼 güçlü ol bu yollardan hepimiz geçiyoruz
Toprakseyran 06tubik06 ayrıca günde iki kere bu şekilde ver sabah birde yine böyle sıkıştığında çay kaşığıyla içir ona onu
eefsun BzeynepC 4 ay sonra uykulari duzenlendibmi peki? Ben kolik ataklarini 2 ayda azalttim sma bu sefer de saatte 1 uyanmaya basladi, aglamiyor ama uyaniyor. sabah da ıkınarak uyaniyor. Gaz sorunu gecince uykular da duzeliyor mu?
BzeynepC eefsun atak zamanlarinda degilse daha duzene giriyor. Ama malesef memeyle uyamaya alisti. Su anda 1 yasinda son 2 haftadir gece uykulari felaket mesela. 1 saat icinde 3 4 kez uyandigi oluyor. Birde birlikte yattigimiz icin olabilir.
06tubik06 Toprakseyran ya evet ne zaman 1ay oldu onu bile anlamadkm zaman nasıl geçti bilmiyorum. İnşallah bizde 40 undan sonra düzeliriz hayırlısı ile . Çok teşekkür ederim tavsiyeler için 🙏🏻❤️
06tubik06 nesee bizim ki uyumuyor da kedi gibi bağırıyor sürekli ses mes gider ama uok bana mısın demiyor
Toprakseyran nesee aynen hem de sütüm az Du mama vermek istemedim kan şekeri düzelsin diye de vermiştim sarılığı ilerlemesini diye. Sarılığa da iyi geldiğini öğrendim sonradan
Toprakseyran 06tubik06 rica ederim canım bebeğini ağız tadıyla büyüt inşallah Allah şifa versin kuzucuğa 🥰🌼🌼🎈
06tubik06 nesee biz kızımla oturup beraber ağlıyoruz :) doktor öyle zamanlarda dışarı çık uzaklaş dedi
SuhedAras16 Erdemir ilk olarak sen sakin ol ses tonun aynı olsun asla iki kişi başında müdahale etmeyin bebek arabası çok iyi çözüm bol bol dışarı çünkü en çok öyle uyuyo birde kolik müzik 10 saatlik reklamsız duş
cemreninnannesii Erdemir canım kolik bebeğe her şey faydasız tabi benim kızımda fayda göremedi fön makinesi sesiyle sakinledi uyudu zar zor 3 aylık olduğunda azaldı 4 aylıkken bitti kolikliği