GoGirl 1balkizannesi sanmiyorum tam doz asililar temasli olmasi halinde karantinaya dahi alinmiyor 5. Gun test veriyor artik yasak cozum degil
Lidya-t Yasakla çözülüyor sanki herkes aşı olsun hastalananda hastalansın zaten millet sırayla geçiriyor bağışıklık kazanalım böyle bitsin gitsin .Ne olacak yasak olunca tatil sezonu bitti yasak gelecek diyorlar yazın coronada mı tatile çıktı
SweetPaw Lidya-t Aaa haberiniz yok mu yazları o da inzivaya çekiliyor geçen sene de bol bol tatil yapıp dinlenmisti dönüşü muhteşem olmuştu 😏yersen😂
1balkizannesi yalnizbirisi bugün Google da gördüm ve okul icin yine kapatırlar bence her şeye hazir olalım 😅
1balkizannesi prensler_-_ http://www.gazetevatan.com/hafta-ici-hafta-sonu-sokaga-cikma-yasaklariyla-ilgili-son-dakika--1415036-gundem-galeri-haber/
Melooo Artık hiç bir yer kapanmayacak ve bi bununla yaşamaya alışıcaz malesef bu şekilde ölen ölcek kalan kalcak durum bu ne artık okulu ne de esnafı kapatamazlar