Sevgili anneler kızım bugün tam 1 yıl 2 aylık oldu ve yürümüyor yürümek dahi istemiyor elinden tutup yürütme provaları yaptırıyorum ama yok istemiyor hemen oturmak istiyor bende zorlamak istemiyorum yürümeye olan hevesi kırılsın da istemiyorum ama artık milletin bi hastaneye götür bence bu hasta açlıktan mi yürümüyor lafları bunalttı beni normal bu durum 2 yaşa kadar desem de boş aranızda bebeği geç yürüyen oldu mu okuyan yazsin lütfen akıl akıldan üstündür götürmem gerekiyor mu hastaneye öyle duvarlara koltuklara tutunup güzel yürüyo