Yani açıkçası 3 buçuk ay çok erken, hızlı kilo vermek de iyi değil, çatlaklara sebep oluyor. Ben normal doğum yaptım. Hamilelikte 28 kilo almıştım, doğum sonrası sadece 6 kilo gitmişti, oğlum 1 yaşına girdiğinde ancak hamilelik öncesi kiloma dönebildim.