Tugcek7464 ben ınternetten aldım sorun belkı vardır eczanede de. Evett bızde 10 aylıklen kullanmaya basladık gectıkten sonra ara ara suruyorm hemde guzel beyazlıyo dıslerı. Dıs macunu degıl dıs koruyucu ve lekeleri yok eden bı krem duzenlj kullankn gazlı bezle sürüm daha etkılı oluo oyle