minikoalam1 Benim kızım yüzde 3 diliminde hatta altında olabilir. Şuan 15 aylık 7600 kilosu boyu 75 cm. Balık yağına başladım 1 yaşına girer girmez onun faydasımı gördük bide takmamayı öğrendim saldım. Ayrıca arı sütü başladım oda iyi geliyormuş boy için. Doktorumuz tabikide bizi gastorentolojiyi yönlendirdş ama gitmedik sonuçta çocuğum çok hareketli algısı açık mutlu bir bebek bi rahatsızlığı yok görünürde eminim genetik diceklerdi sonunda bizde uğraştırmayalım çocuğuda dedik. Siz yinede baktırın isterseniz. Balık yağı tavsiye ederim şiddetle veya argivita şurubuna. Doktor tavsiyesiyle tabi