AlinAda bizde bugün aşı olduk, geçen haftaya kadar akşama 9da yatar gece 3 e kadar uyurdu şimdi uyuması 10 bucugu buluyor bide hemen uyanıyor, sabah 5de ağlama sesiyle uyandım Sebeb ne bilmiyorum 🤷🏻♀️ gözünden uyku aktığı halde direniyor sonrada uyumadigi için ağlıyor 😒🙄