Mirayslck ya canım çok güldüm ya 😂😂 çok geç olsa ne olacak. Takma kafanı işine bak sen , zaten eve gelince yorgun oluyorsun, boşver dinlen. İşine bak derken yalnıs anlama, işine konsantre ol diye dedim. Üzülme yani. Demek babannesi güzel bakiyir ki oda onu sevmiş böyle düşün. Ne insanlar var bebeğini emanet ediyorsun neler duyuyoruz. Allah razı olsun bakıyorsa.