Gnyasl Kızlar dün bebegim 1 yaş aşısını oldu bugun farkettm sag bcagi asi yeri biraz kızarık ve hafif sert önemli birsey olabilir mi yaşadız mı
CigdeminMevasi Gnyasl benm kızımdada oldu emzirirken felan ovdum yavaş yavaş geçti doktorumuz önemli bişy değil normal demişti
SumeyrAram Gnyasl bende geçen gün yaptırdım 1 yaş aşılarını ama bi zi yok doktor olabilir demişti bana normal biraz ovalayın geçer bastırmadan