Ayten-1907 biz kaçta uyursak o da o saatte uyuyor uyanıyordu uyusak bile bizi illaki bıdır bıdır konusup uyandırırdı ve gece 2-3 canı ne zaman uyumak isterse o zaman uyurdu. 11aylığız son 1haftadır akşam 10 en geç 11de uyuyor cünkü ben işe başladım konussa bile duymuyorum mecbur uyuyor tekrar 😁