Arkadaşlar merhaba, ben henüz 11 günlük acemi bir anneyim. Normal doğum yaptım ama sütüm doğumdan 5 gün sonra geldi. Şimdi bebeğimi doyuracak kadar var az çok. Ağustosta işe başlayacağım sütümü sağıp dolapta saklamak istiyorum ki işe başlayınca zorluk çekmeyeyim. Ancak naparsam yapayım artmıyor. Buradaki eski yazıları okudum hep. Uyguluyorum da bilmiyorum ben mi çok acele ediyorum. Sütünü poşet poşet dolaba atan arkadaşlar nasıl artırdınız acaba? Bi yardımcı olsanız bana da💐💐💐