Hanımlar oğlum 6.5 aylık. Dün sıvı kaka yapmaya başladı gece uyumadı.bu gün doktora götürdüm amip 🦠 var kakada dedi. Antibiyotik bir de bağırsak düzenleyici verdi.Bildiğiniz su gibi kaka yapıyor kanlı bir de . Karın ağrısından uyuyamıyor. Ne geçirir bu ishali ? Şu iyi gelir diyebileceğiniz bir şey var mı ?