Bizde kullanmıyorduk 6. ayda yani 4 gün önce tahlil yapıldı ve düşük cıktı şimdi temiz içerikli olsun dedim doktor nutrigen verdi fakat deli olucam kullanamıyoruz ek gıdaya yeni başladık bazen yiyor bazen yemiyor hep boşa gidiyor ilaç strese girdim vallahi bana damla olarak kullanabileceğim temiz içerikli ilaç önerin nolur ya burada post açılmış yeni açmak istemedim inşallah yardımcı olabilecek birileri çıkar 🙏😩