kızlar kardeşimin düğünü kınası falan olucak bir kaç tane abiye lazım bana 46-48 giyiyorum o yüzden zor bulunuyor. bu siteye baktım da fiyatları hem çok uygun hemde beden var. özellikle abiye alan varsa ve memnun kaldı mı kalmadı mı yazarsa çok sevinirim 👌🏻