Kahramanannee benimde bugün 45. Günüm ve şuan 15 kilo gitti 5 kilo kaldı geriye. Gün içerisinde bebekten dolayı fırsat bulup düzenli beslenemiyorum ben şuan için ama her gün 3litre su tüketiyorum istisnasız. Sütüm iyi çok şükür bebeğim doyuyor şuan. Fırsat bulursam günde 10-25 arası mekik çekiyorum. En geç 2 aya 5 kiloda gider hatta daha fazlasıda gider diye düşünüyorum ama yaşayıp göreceğiz. Benim tavsiyem 3 litre su hep süt için hem zayıflamak için. Tabi herşey bir yana bünye ile de alakalı. Hepimizin bünyesi farklı. Umarım sizde istediğiniz kiloya kavuşursunuz 🤗