mrmys Kızlar bebegım 1 hafta önce ateşli bogaz enfeksiyonu geçirdi antibiyotık kullandık üç günden beri de sırayla parmakları su topluyor. İlaç mı yaptı acaba ?
Bualemdeyeniyim mrmys el ayak enfeksiyonu olabilir böyle su toplayıp patlayıp yara oluyor. Ağızda da oluyor. Onu direk bogaz enf demiş olabilir doktor. Bir daha götürün istersenşz gecmis olsun
Beycaamommy Eğer ayakkabı giydirmiyorsan yada sıkı çorap bunlar yoksa ilaçtan olabilir prospektüs duruyorsa bir bakın isterseniz
mrmys Bualemdeyeniyim bogazında hafif kızarıklık var demişti ve ateş başlamıştı. Crp yüksekti kanda. Onun üzerinde antibiyotık kullandık antibiyotik kullanımının arkasından bunlar oluştu canm
mrmys Henüz ayakkabı kullanmıyoruz. Sanırım antibiyotık yapıyor . Mantar enfeksiyonu vs var yan etkilerinde.