Bebeğim 1 aylık 740 gram almış bir ayda. Doktor anne sütüne devam dedi. Bebeğim bugğn hep meme de kalmak istedi sürekli ağladı ama çok ağladı bende doymadığını düşündüm sizce doymuyor mu bebeğim mama vermeli miyim yoksa gazından mı ağlıyordur gazından hiç böyle ağlamamıştı şaşırdım