Bebeğim göğüs ucum olmadığı için beni hiç emmedi silikon uçla vermeye çalıştım uç ağzına büyük geldi istemedi sağıp verdim ama oda çok gelmiyor pompayla değil elle sağıyorum ve genelde mama vermek zorunda kaldım bu süreçte annem kansere yakalandı 15 günlük lohusaydım hiç birşey yapasım gelmedi psikolojik olarak çöktüm benim gibi genelde mamayla besleyen anne var mı bebeğime birşey olur mu