@serap1 Suyunu özellikle dereceyle ölçüyorum tam 40 yapıyorum, çay kaşığıyla da karıştırdım bugün, yine erimedi, ben de anlamadım ki. Benim oğlumda kusma yok. Sadece midesi bulanıyor gibi yapıyor ve ağzında köpük oluyor diye aldık ama sevmedi de zaten zorla içiriyorum, bir de tam ağlarken mama olmayıp döküp tekrar yapınca iyice ağlıyor daha da zor oluyor içirmek. Ne yapacam bilemedim.