Ayyyy en son 12 13 yaşımda cırcır( ishal oldum herhalde) 😂 Ayyy kızlar tuvaletten çıkamıyorum afedersiniz, birde karın ağrısı. İnşallah bebegime geçmez oda 2 aylık. Kızlar türk kahvesi, sarı leblebi birde cola iyi geliyor diyorlar. Onun dışında var mı bildiğiniz birsey iyi gelen? Ne berbat birşeymiş ya 😐