Malesef oluyor benim üçüncü bebeğim hamileliğimin son ayında azdı kadın doğum doktorum krem ve fitil verdi onları 10 gün kullandım ancak rahatlattı doğumdan sonra da kullanmaya devam ettim ve kabız olmamaya doğumdan sonra o ilaçlardan mi bilmem çok azmadan önüne geçmiş oldum yani sizde krem fitil yazdırın biraz rahatlatir