Merhabalar hanımlar, genel bi bahsettikten sonra konuya gireceğim, bebeğim 3 aylık sap simlex damla kullanıyordum gaz için( şuan kestim içeriğinin iyi olmadığını duydum, biogia ya başladım doktora gidip sorana kadar) bebelac gold mama kullanıyorum 3-4 saatte 1 120 cc içiyor+ anne sütü de alıyor. Ve asıl konu şu ki, yaklaşık 1 aydır gözlemlediğime göre yüzünde kırmızı kızarmalar oluyor anlık mama yerken oluyor durup duruken oluyor leke seklinde cıkıyor 5-6 saniye sonra geçiyor. Her seferjde yüzünün bazı bölgelerinde oluyor. Çok beyaz acaba ondanmı dedim ama değil yani bu başla bişey . Sizede sormak istedm yaşayan var mı boyle bir durum, yada fikriniz ?