Bende hamileliğimde yaşadım malesef. Ağaç dallaro gibi çoktu son zamanlarda ve sezeryan doğumumdan bu yana 3 ay olacak birkaç gün sonra ama halen geçmedi. Renkleri baya koyulaşmıştı iyice ovalayıp yıkayınca açıldı ama halen çatlaklar duruyor. Açıkçası bebeğimle ilgilenmekten çatlak kremi de kullanmaya devam etmedim