Deletedmom115 Tugce33 Bebedor kullandım 1 ay kadar 6. Ayda aldım 7. Aya kadar kullandık sonra bardağa geçtik. Akıtma falan da yapmadı memnun kaldım.
Sodya Tugce33 ben 3.aya yaklasirkwn mamajoo aldim sütü onunla verdim.memnun kaldim ben de.2 bucuk aydir kullaniyorum nerdeysw, simdi bi de su icin ayri aldım
AygulSina Tugce33 nuk dusunuyorum almayi daha once bakicilik yaparken bebegin annesi almisti orda bi sorun olmamisti
AygulSina Tugce33 https://www.google.com/search?q=nuk+alistirma+bardağı&client=ms-android-tmobile-de&source=android-browser&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjF_eeYupviAhW1D2MBHUFOBCAQ_AUoAXoECA0QAQ#imgrc=isO7Mu-DzesSmM ben bunu kast ediyorum. 8 aydan sonra kulanila bilir yaziyor
Tugce33 AygulSina Anladım. Aventin de var bundan, ona kullanışsız zor diyorlardı ama kullanan bebek daha küçükse o yüzden de olabilir.
zeynepannesi Tugce33 daha dün sipariş ettim e bebekten. Nuk çok güzel fiyatı da uygun 40 tl 'ye aldım. Akıtma yapmıyor gönül rahatlığı ile kullanablirsin
Tugce33 AygulSina https://www.hepsiburada.com/philips-avent-scf782-00-truman-desenli-alistirma-bardagi-kirmizi-260-ml-p-AILEAVNT9430254?magaza=myra&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-bebek-beslenme-pla&gclid=EAIaIQobChMI8vSIs9Gc4gIViLYYCh1hkAC9EAQYDSABEgJolvD_BwE
Annesibebisi Nuk çok güzel magic cup kullanıyoruz kızıma. Çantama koydum bi damla bile akmamış su içmesi de kolay oldu kızıma