Ozlem_likce Bebeğimi karma aşısınım 2. Dozuna aşıya götürdüğüm zaman 6 ay 10 günlük olacak. Tam 6 da götüremiyorum. Bir sorun oluyor mu acaba bilen var mı ? Sağlık ocağı olduğu için hafta sonu götüremiyorum
Duyulurum Ozlem_likce sorun olmaz illa günü gününe tutmuyor her aşı. Ben de aşılarını genelde ayından bir hafta sonra yaptırdim hep. Hatta geçenlerde 9 ve 12 aylık aşılarını oldu 13 aylıktı.
Melisbugi Ozlem_likce olmaz heralde ama biz yineden yanlış yönlendirmeyelim tabi pazartesi olduk bizde mesela 5 ay 27 günlükken aradılar gittik ama bazen hafta sonuna denk geliyor falan gününden bi kaçgün sonra olmak zorunda kalıyoruz
Ozlem_likce Duyulurum Teşekkür ederim. Geçen hafta sordum erken olur dedi sağlık ocağı sonra daha görüşemedim. Geç olur mu diye aklıma takılmıştı 🙏🏻
Ozlem_likce Melisbugi Aslında ben de 5 ay 20 günlükken gitmek istedim. Erken olacağını söylediler. Daha da çalıştığım için götüremedim. Cuma gününe götüreceğim. O zaman da bebeğim 6 ay 10 günlük falan olacak.
Melisbugi Ozlem_likce olmaz inşallah canım yani mecburi bi sebeple gidemedin diye hiç yapmayacak halleri yok