Sesaa1 maşallah oğluma göre daha zayıf ama oğlum 3.5 aylıkken 7 kiloydu ve daha zayıf doğmuştu ama çok şükür buda iyi zaten hareket çoğaldıkça kilo az alınıyor sağlık önemli olan , kizim çok gazlı ve kolik hiç susmaz duzgun uyumaz ki yoksa şimdiye iyice almıştı ama böylede gayet iyi en azından kolik sancısında kucaktayken zorlamaz 😂