BBBuse zeytin yağı içine sarımsak eziyorsun, zeytinyağı biraz fazla olacak, sarımsağın üstünü geçecek, sonra 2 saat bekledikten sonra zeytinyağını ayak tabanının altına sürüyorsun ve çorap giyiyorsun, öksürüğü kesiyor, ateşi düşürüyor, nefes açıyor. Aynısını hem oğluma hem kendime uyguluyorum. Özellikle gece yatarken sürüyorum