Miracinannesi2 Arkadaşlar bebeğimi banyo yaptırırken kullanabileceğim ısıtıcı önerisi olan var mı acaba kullanıp memnun kalan markası ile yazabilir mi
Whiteandblackk Miracinannesi2 valla bi tane ufak kırmızı aldık marka bilmem ama genelde her yerde var 150 ye almıştık iyi baya