Kızımda kundak fobisi var resmen. yarım kundak yapıyım diyorum,ortalığı yıkıyor yaptırmıyor. uykuya dalınca yapıyım anlamaz nasıl olsa diyorum bu sefer uykusunda elini kolunu çıkarmaya çalışıyor kızıyor. kundak yapmayayım sevmiyor diyorum bu sefer sıçrayıp eliyle koluyla kendini uyandırıyor. öyle de olmuyor böyle de. kafamı nerelere vuram.😂 yok mu bi çaresi?