Sevgili anneler sizin de bebeğiniz bir yaşındayken verdiğiniz ek gıdaları yemiyor muydu? Ben artık çok üzülüyorum. Özenerek yaptığım tüm yemekleri çöpe dökmekten çok mutsuzum. Önereceğiniz, bebeğim kaşık kaşık yedi diyebileceğiniz tarifleriniz varsa çok acil paylaşın. Lütfen 😭