Kızlar aşı oldum emzirebilirmiyim acaba
Benbenim2 ben eve gelince emzirmiştim, doğum doktorumda çocuk doktoru da sorun olmaz dedi.
Benbenim2 çocuk doktoru da emzir demişti. Ben de yakın zamanda oldum aşı hemen emzirmiştim.
Benbenim2 bende oldum eve geldim emzirdim bisey olmadı çok şükür
Benbenim2 emzırdim ben hıcbır sıkıntı olmadı