Kızlar merhaba normalde tıbbi sekreter mezunuyum 6 yıllık deneyimim var. Şuan 1 yaşına yeni girmiş oğlum var. Kreş yaşına kadar insan kaynakları bölümü ikinci üniye. Kayıt oldum. Yeni mezunlar bile fabrikada 4000₺ ile başlatılıyor. Nerden biliyorsunuz diye sorarsanız eşim fabrikada mühendis. Yani diyeceğim o ki
İyi mi ettimmm acabaa 😃