Kızım sürekli kalkmak istiyor yatağına yatırdığımda yada koltuğun üzerine. Sürekli kafasını kaldırıyor kalkmak istiyor. Yastığını hafif açı kaldırıp destekli koyuyorum ondan da kafasını kaldırıyo dik oturmak istiyo. Kucağımda kısa süreli dik oturtuyorm o zaman cok mutlu ama incincek diye de korkuyorum. Destekli olarak ne zaman oturtmalıyım? Sizler ne zaman başladınız.