Btlmtn Bugün 2.doz biontech aşimi oldum. Önümdeki hafta seyahat yapacağım otobüsle. 2.doz sonrası pcr testi yapmamaları için belli bir süre geçmesi gerekiyor mu? Yoksa sadece olmus olmak yeterli mi? Bilenler yorum yapabilir mi?