[silindi] Bir anne bunu nasil yapar? Nasil izin verir? Ben kendim girerim o topragin altina. 3 gunluktu sarilik oldu diye kendimi yirtiyodum ben. Umarim bulunurlar, umarim yasattiklairni yasamadan olmezler. Hamileler lohusalar okumasin gerek yok https://eksisozluk.com/adiyamanda-canli-canli-gomulen-3-gunluk-bebek--7040532?a=popular
Nefeshiramm [silindi] ahh adıyamanlı yım bende az önce gördüm okulda hemen evimizin dibinde çok üzüldüm içim sızladı Allah cezalarını versin utanıyorum kendimden resmen böyle insanlarla aynı havayı soluyorum
Telatabiler [silindi] çocuğa taciz kadına taciz evlilikte cinayet daha biz bunları kaldıramıyoruz bu haber bana çok ağır geldi yazık diyecek kelime bulamıyorum gerçekten çok kötü hissediyorum kendimi
Berenkooommm [silindi] canlı canlı gömmek nedir ya madem bırakıcan ver yetimhaneye pislik ya yavrum benim nasıl üşümüştür