Merhabalar
2.5 ay önce doğum yaptım. Sezaryen dikişimin üzerinde bu sabah küçücük bir yara gibi bi şey farkettim. Sıkılmış sivilce gibi. Hafifçe kanamış. Şimdi biraz daha büyümüş olduğunu gördüm, ıslak duruyor, sanki derim kopmuş gibi, tam ifade edemiyorum. Dikişlerin iltihap kapması bu mu oluyor, yaşayan, bilen var mı? Şimdi saat geç oldu, kadın doğum veya genel cerrahi, kim bakar bilmiyorum. sabah dikkate değer değildi, doktora gitmedim. Şimdi de endişelendim.. Belki yaşayan ve bunun ne olduğunu bilen vardır