Hulya-07 Merhaba güzel anneler sizlere sorum olucak. 3 aylık bebeğim 2 gündür nezle bugün doktorumuza gittik ilaç vs vermedi ama burnu akıyor sizler ilaçsız nezle ile nasıl başa çıktınız
NurgulE Eğer emziriyorsanız sureklo emzir. Terletme terleyimce hemen değiştir üstünü birde burnunu hep temiz tutun rahat nefes alablsin😊 çok gecmis olsun
Hum34 Ben serum fizyolojik ve bir de süpürgeye takılan bir aspiratör var onunla çekiyordum. Sonra da bol bol emziriyordum.