Doğum yapalı 4 ay oldu aşırı bi şekilde saçlarım dökülüyor ve çok üzülüyorum sağlık ocağında tahlillerim yapıldı troid ilacı kullanıyordum hamileliğimde düşmesi için doğum yapınca bıraktım.şimdi değerim tsh 0.01 çıktı çok altında hızlı çalışıyor tsh3-4 normal değerlerde endokrine gitmelimiyim bu durumu yaşayanlar varmıdır bilgisi olan