nesee Ysf-kn evet biz bugün yaptik çok huysuz huzursuz dokunmaya gelmiyor ağlıyor sızlıyor fitil verdim şimdi
Mucizemlina Beyezebeyereka mrh rota asisinyaptirdinizmi? Yapildiysa 3 aylik asilarla beraber mi yapildi?
Beyezebeyereka Mucizemlina Merhaba evet rotayı yaptırdım, 3.ayda devletin aşısı yok zaten sadece rota aşısı var o da özel aşı biliyorsunuz yaptırmak isteyen yaptırıyor 😊