Tosbik3056 eşimle koyduk sayılır. Eşimin babaannesinin ismi Zeynep ve ben zeynep ismini çok severim ama görümcemin da adı zeynep. Çok zeynep olacak diye istemiyodum aslında ama yine de ismin kendisini sevdiğimden düşünüyodum. Sonra kendi babam aradı kızım zeynep koyun ben çok seviyorum dedi(babam benden bi şey isterse akan sular durur) eşimle tamam dedik. Nil ismini de eşim çok istedi ben de anlamı mavi olduğu için istedim. İsmi çok yakıştı minik cadıma🥰