pikacuu [silindi] Tavuklu yapıyorum canım tadı güzel oluyor. Soğan, kırmızı ve yeşil biberleri soteleyip küp doğranmış tavuk ve patetesi ekliyorum sonra patlıcanları soteleyip baharat vs ekleyip fırına atıyorum orda yumuşayınca üzerine kaşar peyniri ohb miss 😅🤭 ben seviyorum tadını
Cngzhn Uc gundur tatildeyiz,pazar doncez,su an ne yapsam dyd dusunmek ble istrmiyorum;)scik bufeden sonra evde pirasa yapma fikri boguyo beni smdi
Jeremh Muhammediemin kahvaltı.ev yapımı sıcak ekmek kıyma kavurması kahvaltılık çay 😋bayılıyoruz akşam kahvaltısına o yüzden Cuma günleri kahvaltı günü