Tazemomy Mom5345453 dalin pisik kremi kullaniorm ben canm hafif kirmizi oluo kizario oglumun alti o yzden günde bı iki kez sürüyorum ben yumsacik ve pürüzsüz yapio snada tavsiye ederim
Zelisskk Mom5345453 bepanthol kullanıyorum ondan memnunum doğduğundan beri hep onu kullandım hafif kızarsa bolca sürdüm pişik olmadı hiç.
cutemommy Mom5345453 ilk doğduğunda her kaka sonrasi sürüyordum. Simdi 5 aylik gece yatmadan sürüyorum sadece ama bebegimin pişiği oluyor bu yuzden olsa ona gore sayısını artırırdım