Kizlar arkadasim icin yaziyorum oglu 16 aylik oldu ama hala yurumuyor annesinin dediklerini anlamiyormus mesela bana kitapi getir veya baba , dede geldi diyormus anlamiyormus cocuklarla pek oynamiyor daha cok kendi oynuyormus cocuklarin elinden oyuncaklari aliyor gecen hafta tatile gittiler ordaki cocuk discosunda korkmus daha cok bebek arabalarin tekerlerine yönelmis ama arabalari normalde oynuyormus mesela.önceden anne baba diyormus artik demiyor kedi köpek sesi yapmiyormus beni anlamiyor diyor ismine bazen bakiyor bazen bakmiyormus ama göz iletişimi var öne arkaya sallanma hareketleri yapmiyor ama Insanlarla iletisimide yok denecek kdr az Annesi cok telasli doktora göturecek 4 gune randevulari var sizin tecrübeleriniz neler yardimci olursaniz 🥺