Merhaba anneler bebeğim doğalı 40 gün oldu bugün
2 gün önce kanama bitmisti leke falan da gelmiyordu bu sabah kanama tekrar olmuştu kırmızı pembe renk gibi 40 çıkınca kanama biter derler ama bitmedi 40 çıktıktan sonra kanaması olan varmi ne zaman bitti tam olarak?